The weekend - Part 1

Under helgen har jag varit ute på vift litegrann. I fredags tog jag nämligen tåget till mormor och morfar, för att sedan under lördagen ta mig till en fin vän. 

Det är alltid så otroligt mysigt att vara hos mormor och morfar. Vi pratar, äter, myser framför TVn och bara är, så som det ska vara. De gjorde god mat, som jag hade önskat och så pratade vi framtidsplaner och minnen innan TVn sattes på och cheeskaken åkte fram. 

Den här helgen hade jag turen att mina kusiner skulle hänga där, och jag började lördagen med skridskoåkning tillsammans med dem. Vi hann sedan med att åka skidor, busa, skoja och skratta en hel del under de timmar av helgen som vi sågs. Dessa små (som börjar bli såå stora) ger mig så mycket energi och glädjen hos mig når toppen när jag ser deras leenden! Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag tycker om mina två busungar, och hur mycket det betyder för mig att få vara med dem, om så bara för en liten stund! 






Kommentarer
mormor

Härlig helg den härliga stund vi hade. Kram


Kom ihåg






Trackback