Catch the sun

Ni vet att jag klassar mig själv som vintermänniska, att snön gör mig glad och att jag tycker att det är otroligt fint när marken och träden färgas vita. Jag tror dock att jag känner samma känslor när våren kommer, solen skiner och det droppar från taken. Dock hatar jag regninga, slaskiga och gråa dagar som våren kan föra med sig. 
 
Den här veckan har solen visat sig ordentligt, det har droppat från hustaken och det har riktigt luktat vår ute. Så jag tog tillfället i akt och fångade solljuset på några bilder. När jag var ute hörde jag fåglarna kvittra, solen värmde om så bara lite grann och jag kunde nästan känna lukten av grillat. Jag hörde även barn som lekte och andra som pratade som i ett sorl, och sommarkänslorna inföll verkligen. Det fick mig att längta till sommaren, alla orienteringstävlingar, att åka iväg på tävlingar i flera dagar, sol och fina långa ljusa sommarkvällar!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback