Painting

För ett tag sedan köpte jag mig en målarbok. Förklaringen till den är mindfullness och kreativitet, man ska helt enkelt slappna av när man målar, och samtidigt låta fantasin flöda. När jag fyllde år fick jag vykort av tjejerna som ska målas och sedan skickas till någon fin vän eller så.

Jag har ägnat en hel del tid av det här lovet till att måla i mina böcker, och igår när vi var hela familjen på stan så tog jag en runda på panduro. Där köpte jag akrylfärger och små kanvastavlor, och idag har kreativiteten flödat även med målarfärg. Så ja, jag har just nu snöat in mig på att måla och skapa, och jag vill sitta med en penna eller pensel i handen mest hela tiden. Men så behöver man ju göra annat också, så det gör jag såklart.  Men när jag har lite tid över, så kan ni hitta mig med mina målarböcker eller tavlor. 







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback