2015 - Oktober

Här är också en månad där det hände hen hel del saker. Vi åkte på skol-SM i Eksjö där vi inte riktigt nådde så högt som vi kan på tävlingarna, men vi hade en underbar sammanhållning och go och gla stämning som kunde kännas långa vägar. Älgdrevet var också en del av Oktober, mitt sista älgdrev med olgy. Rösten klarade av att skrika hela dagen och lunchen åts på vit duk med vinglas i en lada.
 
Sen rullade vardagen på igen, och vi gjorde en hel del kul som vanligt. Halloweenmiddag med läskiga utklädnader och mumig efterättsbuffé innan vi lekte lite lekar. Jag och Elin tog en mysig promenad i höstkylan med kameran och så gick vi även på marknad och köpte munkar, godis och en hund! (Hunden kan ni skåda på halloweenbilden)
 
Den 16 oktober var det också dax för min brors födelsedag, han blev nämligen äntligen tonåring! Det vet jag att han hade längtat efter och äntligen var det hans tur att fylla år. Jag var tyvärr inte med på firandet hemma, men vi firade också hod famor och farfar där vi hade gemensamt kalas för Joppe och så vår kusin!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback