2015 - Maj

I maj fortsatte tävlingssäsongen med tävlingar i Dalarna. Swedish League fortsatte i Bjursås, men jag lyckades bli sjuk och sprang därför ingen av tävlingarna, gick runt medeln och halva lången. Istället hängde jag med mina älskade busungar till kusiner hemma hos mormor och morfar. Det är alltid lika mysigt och de ger så mycket energi båda två! Andra tävlingar sprangs också, och jag skapade en trend att göra chokladbollar efter kassa lopp.
 
På grund av sjukdom så fotade jag och Emma under sprint-KM som gick i Kumla. Vi fotade de som sprang, fotade oss själva, försökte komma undan regnet och skrattade en hel del! En av helgera i maj följde Filip även med hem, det var också här någon gång som han blev gipsad för sitt brutna finger.
 
Maj känns som en mellanmånad, där det inte hände speciellt mycket men livet rullade ändå på i sin vanliga takt. Här någonstans började jag även känna att sommarlovet gärna fick vänta ett tag, jag kände mig inte alls redo för ett långt avbrott när jag äntligen började få ihop mig själv ordentligt i vardagen. Men så blev det slutet på Maj, och jag började inse att det strax var dax för student för våra fina treor!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback