2015 - April

I April besökte vi Stockholm med klassen, och framförallt så hängde vi inne på SVT under eftermiddagen. Vi träffade på både bolibompadraken, några programledare och så hängde vi i studion för god morgon Sverige & sporten. Innan besöket på SVT var vi även på naturhistoriska, och så shoppade vi litegrann!
 
Andra saker som hände i April var väll att tävlingssäsongen drog igång på riktigt. Vi åkte till Åmål och sprang Swedish Leuage, där jag träffade en katt som blev min nya vän, sprang både bra och dåligt, fick en buss med trasiga lysen och så bjöd ena tävlingen på tjockt stark kupering!
 
Sedan rullade väll även vardagen på med skola, träning och plugg som vanligt. Jag skaffade mig en systemkamera som jag är väldigt glad över även om hon (ja det är en hon, men utan namn) just nu har vintervila så kommer hon snart fram igen. Vi hade även tjejmiddag, och som alltid är det otroligt mysigt. Vi samlas då och då för att bara har det roligt tillsammans utan att tänka på skola eller annat jobbigt.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback