Världsbäst

Födelsedagen i onsdags var hur bra som helst. Jag väcktes klockan 7 då telefonen ringde och hela familjen sjöng så fint! Sen förtsatte dagen med det vanliga med träning och plugg, men så blev jag även överraskad under dagens gång. Anna kom med paket efter morgonträningen och jag blev en hel del choklad rikare. Det gjorde mig himla glad! Sen fortsatte dagen då tränarsamtalet inte var något tränarsamtal, istället bjöd Tomas på fika! Det var väldigt mumsigt och jag blev väldigt glad över det också! 

Efter fikat hann jag träna lite innan det var dax för middag. Mitt kökslag hade knåpat ihop en sjurätters middag, de sjöng fint och så fick jag vad jag önskat mig, tomtebloss! Efter middagen kidnappades jag, snurrades runt och placerades i tv-rummet där treantjejerna hade dukat så himla fint med marängsviss, ljus och paket! 

Jag hade inte kunnat ha en bättre födelsedag. Att få fira den bland alla fina holgysar är guld värt. Jag blev så glad för varje grattis, varje överraskning och av att bara få tillbringa dagen i den här miljön! 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback