The weekend & ett bildregn

Som ni redan vet så hängde jag i Älvdalen i helgen. Jag fick träna mer på skidorientering, ha det skoj i skogen och få bra träning! Jag var lite för stressad och bommade massor i lördags, efter att ha kämpat mig runt banan så hade någon stämpel under banan inte tagit och jag blev ej godkänd. Igår gick det dock bättre och jag kunde i alla fall hitta lite flyt ibland. Det viktigaste är att det är roligt, och det tycker jag verkligen att det är! Extra skoj var det när Filip tog hem SM-guldet på medeldistansen i lördags. Jag hörde speakern från skogen och fick lite extra energi när de utropade honom som segrare! 
 
Igår var det sprint och det gick bättre än tidigare, trots lite onödiga bommar här och var. Efter att jag hade åkt fotade jag lite under stafetten. Junior och senior-SM stafetterna skulle avgöras och roligast var att se all den kämparglöd som åkarna visade, men också glädjen i målfållan när vinnarna gick i mål! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mormor

Härligt jobbat.


Kom ihåg






Trackback