The weeeek

Veckan rasslade förbi i en väldig fart och vips så var det fredag. Sen sist jag ens tänkte på bloggen så har jag hunnit vara förkyld, gått våra få lektioner i skolan, klippt (!?) Sofias hår och så har jag varit fotograf på skidksytte-KM efter som jag inte var tilräckligt frisk för att själv åka.
 
Mestadels av tiden under senaste veckan har jag dock lagt på gymnasiearbetet som skulle vara inlämnat i fredags. Det tog en hel del tid och hela eftermiddagarna tillbringade jag med datorn, och russin för att orka vara effektiv. Nu är det inlämnat och den känslan är otroligt skön! I skolan återstår inte många kurser och studenten närmar sig. Det känns sorgligt, läskigt men också väldigt spännande! Än är det såklart ett tag kvar, vi ska resa till Tjeckien, göra klart skolarbetet, ha tjejmiddagar och gött holgyhäng innan det är dax att ta på de vita mössorna! 
 
 Lite blandade mobilbilder från senast: 
 
 

'



 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback