Jag uppskattar..

.. Att vi har kunnat åka så pass mycket skidor den här vintern. Snön har trots varmgrader hållit sig kvar i spåren och jag har kunnat ägna mig åt den träningsform som jag under vintern är mest motiverad till. 
 
 
.. När man kommer hem från en lång dag, från skolan eller träningen, duschar och byter om till mysiga, mjuka och sköna kläder och sedan går runt i dessa hela kvällen och bara känner sig bekväm och gosig. 
 
 
Jontotonto ser ut att ha mysiga kläder och är gosig med kudden i famnen
 
 
.. Att dricka vatten direkt ur kranen! Det är en vardaglig sak som man inte reflekterar över, men som är så hima gött. Den känslan när man är otroligt törstig och bara kan ta vatten ur kranen, är svår att slå. 
 
 
 
 
.. Holgyhänget på kvällarna, som middagsstunden med mitt kökslag, när man går en runda och ser vad som händer, eller att bara sitta och prata på någons rum.
 
 
 
 
 
 
.. Såklart alla de personer som jag har runt omkring mig. Familjen, Filip, vänner, och andra som finns i min vardag. Jag uppskattar den tryggheten som jag känner, att det finns personer runt om kring mig som finns där och vill mig väl. Till alla er vill jag ge ett stort hjärta <3333333 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback