Gästbloggare - Johan

Hej.
Jag är Johan och är Johannas lillebror. Jag kör radiaostyrd bil, spelar amerikansk fotboll och är med kompisar på fritiden som vilken annan 13 åring som helst. Som ni kanske såg i det inlägget som kom upp för en liten stund sedan så var jag och tävlade igår och det gick ganska bra men jag tappade min andraplats i c finalen på sista varvet och slutade på en tredieplats i den finalen.
 
Jag och Johanna är olika på väldigt många sätt. Till exempel så är jag inte intresserad av orientering men jag har motvilligt följt med på hennes tävlingar och hejjat på i allafall och Johanna är inte intresserad av radiostyrd billsport eller motorsport över huvud taget så hon har inte varit med och tittat så mycket medans jag i alla fall låtsas vara intereserad men nu har hon äntligen varit och kollat på en tävling som inte är en hemmatävling.
 
Även fast jag och Johanna är väldigt olika så peppar vi varandra i dom olika sakerna vi gör. Till exempel var jag med johanna till skidspåret i dag och stog efter spåret i dag när hon åkte 600 meters spåret 12 varv stog jag i spåret och gav henne vatten var tredje varv, tog kort och hejjade på. Så även fast vi är olika så stöttar vi varandra i allting vi gör.
 
Ps bilarna jag kör är inte dom bilarna man köper på ica för 100 kr bilarna jag kör kostar några 1000 lappar och man köper dom i byggsats och det tar några dagar att bygga i hop.
 
 
Bilder från när vi var i spåret
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mormor

Va gulliga ni är


Kom ihåg






Trackback