Fredagsmys




Igår laddade vi inför dagens högskoleprov på hög nivå med pizza och idol. Jag och Elin spenderade kvällen tillsammans framför TVn och i köket, precis så som vi gjorde under hela vårat första år i Hallsberg. Jag fick lite nostalgikänsla typ och insåg hur fort tiden gått sedan vi bodde vid samlingsrummet på ettan. Så sjukt att det gått två år redan. I onsdags efter långsträcks-KM var min första tanke "jag tar det nästa år istället" innan jag insåg att det inte kommer att bli något nästa år. Det känns skumt, och jag är inte alls redo för studenten. Jag kanske blir under de här 7 månaderna vi har kvar på holgy, låt bara tiden gå sakta! 

Aja, nu sitter jag i alla fall på tåget hem efter en tuff dag med högskoleprovet. Det ryktades om att maten kommer stå på bordet när jag kommer hem och så väntar så mycket bättre. Mysigt värre. 


Kommentarer
» jos

Mysigt!


Kom ihåg






Trackback