3 saker av allt möjligt

3 saker jag ser fram emot 

→ Föhoppningsvis ta körkort
→ Att åka skidor 
→ Ja, och så snö då. Just nu är snööööö och vitt landskap det som jag vill ha allra mest! Om ni inte redan visste det så älskar jag när allt färgas vitt! 




 3 saker jag fasar för

→ När alla kursprov ska göras.. 
→ Att sluta på holgy, det allra bästa jag någonsin gjort kommer att vara över i vår.. 
→ När mina jeans går sönder och jag måste köpa nya, hatar att köpa jeans. Det är så vårt att hitta några med mina korta ben. 

 

3 saker jag gillar

→ Göra andra personer glada
→ Mysiga långpass med kära vänner, speciellt med pannlampa och snö runtomkring, skidor är ju också en favorit, som sagt. 
→ Att hänga med alla fina holgysar, och att träffa saknade personer! Helt enkelt att hänga med de som jag tycker om! <333 

 

3 saker jag inte gillar

→ Att känna mig underlägsen och dålig
→ Älgflugor
→ När saker tar tid, och det aldrig händer något. Rästlös är nog mitt andra namn. 

 

3 saker jag vill

→ Åka till fjällen när det är täckt av snö och solen skiner. Åhååå då äger livet. 
→ Ha mer pengar 
→ Att framtiden ska bli bra

 

 
 

3 saker jag borde

→ Plugga och lägga ner mer tid på skolan
→ Leva i nuet och ta vara på tiden
→ Vara snällare mot mig själv

 

3 saker jag kan

→ Få små barn att le eller skratta, det har jag alltid varit expert på! Har dock ingen aning om hur jag gör. 
→ Vända tungan upp och ner 
→ Göra inbakade och utbakade flätor

 

3 saker jag inte kan

→ Visa att jag är riktigt arg, jag börjar alltid gråta istället. 
→ Argumentera
→ Sjunga

 

3 saker jag har på hjärnan

→ "Nu blev det en krasch för Johanna Henriksson" - Om du läser detta Maddis, tå åt dig äran!
→ En hel del låtar av svenska björnstammen 
→ Plugget ligger på ytan right now 

 
3 saker jag önskar mig
 
→ Fred på jorden
→ En superkraft
→ Typ en decimeter till i längd, men jag vet att det är rätt omöjligt och försöker därför vara glad över att jag är kort. Det finns massa fördelar med det också! 

 

3 saker jag blir lugn av

→ Filips kramar 
→ Att springa en stund och bara rensa hjärnan, helt utan krav.
→ När jag inte känner några krav i vardagen 

 

3 saker jag blir stressad av

→ När jag tycker att jag är dålig på något blir jag stressad av att jag så gärna vil bli bättre.
→ Inte ha kontroll över vad som kommer hända i framtiden (I know that it´s impossible) 
→ Att känna att jag inte kommer hinna med eller klara av allt som måste göras, typ plugget.. 

 

3 saker jag ska göra i helgen

→ Skriva högskoleprovet
→ Plugga körkortsteori
→ Sova mycket

 

3 saker jag gjort den senaste veckan

 Gått älgdrev
→ Tränat, som vanligt 
→ Designat min egna lilla anteckningsbok!! 



 

 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback