Tåginlägg

Här kommer ett vanligt vardagsinlägg som inte alltid är allt för roligt. Det var ett tag sedan som jag valde att skriva ett sådant inlägg. Nu efter Frankrike och när jag äntligen kan springa igen kände jag att det kanske var dax för ett sådant här "sitter på tåget" standard inlägg. 

Så vad har veckan bjudit på? I träningsväg först då. Lite styrka för hela kroppen och en hel del armhävningar i olika former. Skogsintervaller och orientering samt ett trevligt långpass vattenlöpning med Jonna och så avslutade jag med vilofredag. Annars har olgylivet rullat på precis som vanligt med plugg, inlämningar och redovisningar samt det vanliga men ack så härlia och betydelsefulla hänget på kvällarna. 

Igår firade vi också Barbara med lite kladdkaka full med godis och grädde och sång. Hon fyller nämligen 18 på söndag och bara det är riktigt värt att fira, men att det är hennes enda födelsedag hos oss och i Sverige är värt att nämnas. 


Så nu sitter jag alltså på tåget hem och i morgon väntar högskoleprov innan jag tar lov på riktigt och även påbörjar tävlingssäsongen! 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback