Kvalitetstid

Som ingen har missat så har ju både julafton och juldagen passerat. Mer om det tänkte jag skriva så fort jag får wifi. Kamerabilderna vill jag nämligen gärna ha med i inlägget! 

Så jag tar istället och berättar om en del av gårdagen, då jag träffade en mycket saknad vän under lite för få timmar. Vi tog vara på tiden, gick en lång promenad och pratade ikapp så mycket vi hann. Under tiden så åt vi såklart munkar, och dagens skräll var att vi testade något nytt. Det blev inte två vanljmunkar som vanligt, utan en med hål i också, tjockt spännande! 

Jag har saknat henne otroligt mycket och det var så härligt att få ses en sväng även om tiden var för kort. Jag behövde turtleskratt och massa snack, så som bara vi kan! 






Kommentarer

Så välbehövligt att få prata, skratta och käka munkar ihop igen! Dig har jag saknat tjockt mycket! Min bästa turtlehalva ❤️


Kom ihåg






Trackback