Im Back

Tiden går så otroligt snabbt just nu och jag hinner knappt med att reflektara över dagen innan det är kväll igen. I går skrev vi kursprovet i matte 4, och det är inte långt kvar tills vi ska avsluta fysik 2. Alltså börjar man känna nu att det faktiskt går mot våren och den termin då vårat schema kommer att vara som allra mest tomt. Det innebär också att studenten inte kommer att vara långt borta, och det gör mig både riktigt skräckslagen och väldigt förväntansfull. 
 
Så vad händer just precis nu då? Igår vann vi nobelpris då klassens egna nobelkommitté hade utsett vinnare i varje katergori. Helgen ska jag spendera med Filip som äntligen kommit hem från sitt långa läger, och sen är det faktiskt bara en och en halv vecka kvar till olgy töms på elever och vi drar hem på jullov. Lovet är inte helt spikat men jag kan säga att det kommer bli najs! Hoppas ni har det bra där hemma i stugorna, jag är tillbaka nu och bloggandet ska inte få en sååå lång oförvarnad paus igen.
 
 
 
Sen vill jag avsluta med att tipsa om holgys alldeles egna julkalender, den är troligt fin och leverar fantastiska bilder dag för dag. Kika på www.holgy.blogg.se vetja!
 
Puss & Kram skumbanan 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback