Järbo

Jag befinner mig Järbo, hos farmor och farfar för att vara exakt. Här rullar dagarna på och bilderna här nedan beskriver nästa exakt vad som händer. Förutom det har vi hälsat på hos min faster, träffat kusinerna och lilla Moa. Jag har och ska träffa gamla kompisar under dessa dagar också. Det ska bli riktigt roligt! 

Sen har jag ju inte lämnat träningen hemma heller, den rullar också på nu efter dagisförkylningen som jag fick. Igår följde jag med Janne till myren och sprang masstart i den blöta mossen. Det var roligt, jobbigt men givande. Det gällde att vara envis för att inte ge upp, att börja gå var riktigt lockande ibland. Nu är det laddning till oringen som gäller! 

Men veckan är inte slut än, mycket är kvar som ska göras, som i morgon då jag ska träffa Alicia, äntligen! 




 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback