Måndag

I morgon är det tisdag, den dag då jag ska åka. Men det är oväder och tåg blir inställda, som gjort för kaos. Men wish me luck snälla, jag hoppas det fungerar. Det ska funka och jag ska ta mig dit helt enkelt, något alternativ finns inte för nu har jag längtat efter det här i månader. 

Idag har jag tränat, packat kartonger inför torsdagen och lagat mat två gånger. Pluggat har jag också gjort och aktat mig för regnet därute. 
Provat mina orienteringsskor som mamma så snällt köpte åt mig igår 
för första gången, tack mamma!
Testade också det nya utegymet som byggts upp i parken där vi bor, det började ösregna, jag trotsade regnet och körde vidare innan jag insåg att jag skulle bli dyngsur. Så efter ett tag sprang jag hem igen i regnet. Hade även min lillebror med, men han cyklade så han var snabb och slapp bli så blöt. 

Igår tävlade jag ju också, sista riktiga för säsongen och jag åkte dit för att ta det som en träning och ta det lugnt. Det gick bra mycket bättre än förväntat men min bom på en halvminut kostade mig segern. Riktigt roligt var det, härlig terräng och bäst resultat på länge, tråkigt att det kommer i slutet på säsongen bara. Men det är bara att träna i vinter och komma igen i vår! 












Kommentarer

åh fysatan vad coolt med grön pasta, haha. Såg ju godare ut med grönt än vanlig pastafärg! ;) vill du göra ett bloglovinbyte? du har sådan fin blogg!


Kom ihåg






Trackback