28 Augusti

Jag har lyckats få ont i halsen. Det var verkligen bland det sämsta som kunde hända. Det blev alltså ingen sprint för mig idag och jag sitter här med apelsin och te och försöker få bort det onda medan alla andra är ute och springer sprint eller tränar på annat sätt.
Det känns lite (mycket) surt och tråkigt, men jag kände redan efter igår att detta skulle hända. Dock blev jag glad när jag vaknade i morse och kände mig ganska pigg, sedan kom det smygande under dagen.. Samtidigt får jag väll se det lite positivt, jag hinner plugga lite och göra de läxor vi har, nu sitter jag med en jobbig engelskahistoria som egentligen är ganska kul. Även om träning är tusen gånger roligare så behövs detta också.
Tänkte väll bara gnälla av mig lite, även om det egentligen inte alls ät någon katastrof.
Nu har det tagit mig ett lång tag att skriva detta, ungefär exakt två och en halv timme, lite för lång tid helt enkelt. Jag har dock hunnit till ICA och lite annat under den tiden.
 
Jag tänkte också att ni skulle få höra lite om Agnes Tipsar, från den människan kan man alltså få jordens bästa tips. Dagens tips var att dricka óboy med sugrör, då får man upp den lilla sista chokladpölen i botten, den kan man verkligen inte missa! Biter du på sugröret lite grann blir det också lite extra gott, det var dagens ord från Agnes!
 
Äsch, nu ska jag plugga biologi och svara på lite najsiga frågor, dock inte ensam längre eftersom det var ett tag sedan jag gick till ica och mötte upp de som simmat.
Puss & Kram


Kommentarer
Mormor

Hej lilla gumman . hoppas ditt halsont går över SNART. Kul att se att du trivs o har kul. Kram mormor. morfar hälsar också

Svar: Hej Mormor! Ja, det hoppas jag med. Ja, kul att du läser, jag har haft det jättebra sedan vi började. Puss & kram, hälsa morfar tillbaka!
Johanna H


Kom ihåg






Trackback