Sommarplaner

Yes, det här inlägget ska handla om sommarplaner. Jag är väl medveten om att det är en evighet kvar och jag kan också erkänna att jag idag inte är supersugen på sommaren än. Det är så mycket som kommer att hända innan juni och så mycket att se fram emot innan vi slutar tvåan. På samma gång vill jag heller aldrig någonsin sluta på olgy just nu och även om jag är spänd på universitet och nyfiken på framtiden och att inte tillbringa dagarna i skolbänken så är Hallsberg just nu en trygg tillvaro och där blir jag gärna kvar ett långt tag till, vilket jag också kommer att vara. Dock är känslan av att tiden från ettan gått så fort och jag misstänker att det kommer att fortsätta gå fort vare sig jag vill det eller inte. Men nu var det sommarplaner jag skulle prata om och inga filosofiska tankar om hur fort eller sakta tiden går. 
 
Så vad är det då jag tänker mig att min sommar ska erbjuda? Såklart massor av sol, bad och glass och O-ringen som vanligt. Sedan har jag också lite andra planer som inte är spikade: 
 
- Hoppas på att få ett sommarjobb i några veckor!
 
- En roadtrip med tjejerna. 
 
- Tävlingar på olika ställen och kanske på någon helt ny plats!
 
- Åka till Gästrikland och träffa släkten samt hänga med fina vänner.
 
- Sist men inte minst, NJUTA av att det är sommar och ledighet!
 
Bjuder på lite sommarbilder!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback