Tjeckien 2016

Jag är medveten om att uppdateringen här inte är vad den borde vara. Livet har väll kommit i mellan antar jag, och det har lett till att bloggen kommit i andra, tredje eller till och med fjärde hand. Nu börjar allt lugna ner sig och stressen över att hinna med allt och klara av det sista under studenten börjar lägga sig, även om det är några moment kvar. Om ni läser mellan raderna så kan ni förstå att jag är en stor gnutta skoltrött just nu. Det är bara att kämpa på och göra sitt bästa, det kommer att vara så värt allt slit när studentveckan väl kommer. Idag avslutade vi allt som heter gymnasiearbete och det är såå skönt. Nu i helgen väntar tävlingar i Göteborg som kommer bli otroligt tuffa, men troligtvis också väldigt roliga. 
 
Här kommer bilder från Tjeckien som jag lovat. Bildregnet är långt så njut av glädjen som jag tycker lyser igenom bilderna rakt ut ur skärmen. Det var, förutom vår lilla förkylningsepedemi, en riktig toppenvecka!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback