Let´s go crazy

Sorry för det långa uppehållet. Det händer en del just nu, bland annat så har tävlingssäsongen smått dragit igång, på tisdag drar vi till Tjeckien för årets utlandsläger och så rullar livet med en del  planer som håller på att bli verklighet. 
 
Även om det inte är någon big deal att flytta hemifrån, (livets gång liksom) så känner jag mig både wild and crazy och lite rädd, men också förväntansfull just nu. Jag kommer att leva på samma sätt som mina år under gymnasiet, men på något sätt blir det på riktigt nu, och så får jag göra det tillsammans med Filip! Jag kommer inte att bo på olgy med 29 andra personer, och inte heller hemma med mamma och pappa. Det känns som att ett annat kapitel börjar om bara några månader, närmare bestämt efter studenten. Det är just nu bara boende som saknas (men jag lever på tanken att det alltd löser sig). Jag berättar mer senare, nu är det dax att ta tag i dagen! 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback