April

Det var ett tag sedan nu. Mycket har hänt och livet rullar på. Tävlingssäsongen har dragit igång och vädret har varit fantastiskt där tävlingarna varit. Det har gått väldigt blandat, ibland bra, ibland åt skogen ordentligt och ibland bättre. Det går lite upp och ned. Men jag njuter av att det är igång, träffa så många som jag inte sett sedan i höstas och även ha det så kul med alla på olgy ute tävlingarna också! 

I helgen som var åkte vi till norra Skåne och tävlade. Det var min första resa med klubben och vi bodde så fint! Vi sov på loftet i en sommarstuga vid havet. Frukosten åts ute och vi grillade två kvällar på rad. Det var riktigt trevligt och jag hade väldigt roliga dagar. Orienteringen gick rätt bra en dag och solen sken så fint och värmde så skönt! 

Den här veckan är kort, vi har skrivit ett engelskanationella då även brandlarmet gick och vi fick springa ut. I själva verket hade en potatiskonare kokat över lite för mycket. Annars har vi grillat och spelat fotboll, alla på olgy samlades igår kväll och så grillade vi och sedan kördes en match på fotbollsplanen. Mitt lag vann, även om jag inte tillförde någonting alls egentligen. Men vi hade riktigt roligt och trevligt! 













Fotograf: ELIN 

I morgon är det dax att åka hem en sväng, ladda om och sedan åka vidare. Ha det gott! 


Kommentarer
mormor

Bra kämpat på tävlingen de gick ju jättebra. Mysigt gäng ni är. Kul att du äntligen fick åka i väg med klubben. Badade ni i skåne. Såg kallt ut. Kram älskar dig. Bra kämpat. Mormor


Kom ihåg






Trackback