Hemma

Jag är nu hemma över helgen, och inatt var det väldigt skönt att få sova ut! Inga bilar på vägen utanför som började åka klockan 6 och inga tåg som har gnissel i bromsarna hörde jag, men jag kommer nog att vänja mig med det också. 
 
Det verkar bli en lugn helg här hemma, skönt att slappna av nån dag och bara ta det lugnt, dock måste jag plugga endå. Igår när jag kom hem bjöds det på hemmagjorda pizzor, det var fantastiskt gott och det finns även kvar till dagens lunch! Det är också meningen att jag ska tävla i morgon, jag känner ingenting av halsen längre men jag är lite hostig och så, så vi får se hur min söndag kommer se ut. 
 
Igår hade också spexfotokatalogen kommit hem till mig (bättre sent än aldrig) där finns alla klasser som slutade nian i kommunen inklusive min gamla klass, å vilka minnen som dök upp i mitt huvud! Även om jag har det riktigt bra nu så saknar jag många av våra stunder tillsammans!
 
Fast nu ska jag sluta babbla och göra mig klar för dagen och se vad som ska hittas på idag, förutom att plugga då.
pusss! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
lisa åkerman

Saknar klassen jag med :) och våra tyska leltioner med simon och ullrika x) hihi ♥

Svar: Ååh, Lisa! Tyska utan dig är inte alls kul, miss you <3
Johanna H


Kom ihåg






Trackback