The weekend - Part 2

I lördags eftermiddag lånade jag mormor och morfars bil, satte mig tillrätta med godis och musik innan jag började köra mot Rättvik. Även om jag var lite nervös för att köra så lång själv så gick bilresan väldigt bra! 

Väl framme mötte Alicia mig på parkeringen och snacket började direkt. Det fanns nämligen en hel del att ta igen, och det är så skönt att få prata av sig om allt som hänt sen sist. Eftersom det visst var pajens dag igår så blev jag bjuden på god paj innan vi drog oss mot Ica för att införskaffa kvällens mumsigheter. Kyckling, potatis &bea - vår paradrätt. Och så godis till efterrätt såklart! 

Kvällen fortsatte med film, snack, vi besteg Rättvik och kollade på den fina utsikten. Sen somnade vi gott fram tills klockan ringde 8:00, då var det dax för pannkansfrulle! Efter det började jag resan tillbaka till mormor och morfar. Timmarna hos Alicia var otroligt mysiga, så mycket värt! 







Kommentarer

En så tjockt bra helg alltså! Så himla mysigt! Vår spontana roadtrip var ju bäst. 😉❤️


Kom ihåg






Trackback