2015 - Juli

Juli började med att jag varvade jobb med träning. Filip kom hit över en ledig helg då det även var Eskilstuna Weekend som jag var med och arrangerade, fotade, och hjälpte till i speakervagnen. Efter att Filip åkt hem och jag jobbat lite mer så åkte jag även hem till honom för att fira hans 18-årsdag!
 
I slutet av Juli hade jag en av mina två lediga veckor under sommaren. Den tillbringades i Borås på O-ringen! Jag bodde halva veckan med mamma & pappa, och så kom mormor och morfar för att hälsa på. De åkte sen hem för att arrangera täving i RC och jag flyttade över till FIlips husvagn. Jag blev dock sjuk sen och fick vara publik på de sista tävlingarna. Men 6e klarade jag ändå av att vara med på, och det blev en kul kväll!
 
Efter O-ringen gick jag tillbaka till jobbet där 11 pass återstod!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback