2015 - Januari

Jag tänkte sammanfatta mitt 2015 och såklart börjar jag med Januari och så får vi se hur många inlägg det blir av det hela.
 
De första dagarna av 2015 spenderade jag i Sälen med Filip. Den sälenresan var exakt vad jag behövde. Jag kunde slappna av och leva i nuet vilket var otroligt behövligt just då. Livet var nämligen allt annat än lätt, då jag under december 2014 rasade totalt i mig själv. Jag kunde inte se någonting roligt med livet, i mitt huvud var allt jobbigt och jag tappade bort mig själv totalt. Mina tankar var som ett trassligt garnystan av rädslor och ångest som blanades i ett enda virrvarr. Jag klarade inte alls av att hantera situationen och därför är jag otroligt tacksam för den hjälp som jag har fått, och all stöttning som aldrig tog (eller har tagit) slut.
 
Jag tog mig upp ur det djupaste hålet lagom till skolan började och trots det tuffa så fanns det många ljusglimtar i vardagen som gjorde allt lite lättare. Vardagen på holgy var som alltid ett litet underbart äventyr, som morgonträningarna i snön och firande av födelsedagar. Just i Januari var det Agnes som vi firade. 18 bast är inte dåligt, och Agnes var den första av oss 97or att kliva över det sträcket.
 
Förutom livet i Hallsberg så hade vi träningshelg här hemma med klubben. Linköpings OK var här och tränade med oss och vi tog långtur ute i den vackra och vita skogen!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

<3

Svar: <3
Johanna Henriksson

mormor

Älskar dig.😙


Kom ihåg






Trackback