2015 - Februari

Februari är min månad, och i flera år har jag suktat efter just Februari 2015. Men innan min födelsedag den 10e så firade vi att holgy hade funnits i hela 10 år! Vi samlades i matsalen tillsammans med alla gamla elever och så tävlade vi i en stafett och spelade innebandyturnering. På kvällen åt vi middag i matsalen och tittade på lite filmer från andra årskursers tider på holgy.
 
Tisdagen efter jubileet så var det dax för min födelsedag. Kvällen innan var jag som ett litet barn och hade otroligt svårt att sova. På morgonen blev jag väckt med fin musik, dans, ballonger, semlor och paket! Dagen var riktigt bra och mysig, och jag avslutade dagen med ett tufft intervallpass.
 
Sen kom en hel del snö, och gjorde skidåkning möjlig. Jag kämpade på med att lära mig skate, och hittade verkligen en träningsform som gör mig glad både före, under och efter passet. Skidskytte-KM gick av stapeln och där tog jag hem en tredjeplats.
 
I slutet av Februari firade vi Marrans 18-årsdag med chokladfontänen hon fick och en hel del fotogarfering med selfiepinnen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Åh vad kul att du sammanfattar året! Ditt födelsedagsfirande var crazy, förlåt för det ;) Fina bilder också <3 <3

Svar: Vad roligt att du tycker det! Haha det var helt fantastiskt! ;) <3333
Johanna Henriksson

Alltså chokladfontän <3

Svar: Verkligen!!
Johanna Henriksson


Kom ihåg






Trackback