En dag på rc-banan

Efter alla de orienteringstävlingar som min bror tvingats åka med på, så känner jag att det inte är mer än rätt att jag någon gång följer med och hejar på honom när han kör radiostyrd bil. I går hade jag inget planerat och åkte då med till Smedjebacken där de hade byggt upp en bana i en idrottshall. Jag stod vid sidan, peppade och försökte inte ens förstå mig på deras meckande, eftersom jag ändå inte kommer att komma ihåg det nästa gång jag frågar om samma sak. Även om det ibland tar tid mellan heaten när man som åskådare inte har så mycket att göra, så var dagen väldigt trevlig. Jag och mamma tog oss en fika i en av de längre pauserna och så hade jag kameran med mig och försökte fota i hallen med minst sagt konstigt ljus. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback