Allt och inget

Vet ni vad jag precis nyss upptäckte att jag har missat? Ni är nämligen ca 15 fler unika besökare/dag som kikar in här än vad det var för någon vecka sedan. Det tycker jag är himla roligt, och ni är varmt välkomna hit! 

Så vad händer i mitt liv då? Jag känner att jag inte varit speciellt närvarande här den senaste tiden. Det beror på att skolan nu verkligen dragit i gång på riktigt med prov och inlämningar, fokus har legat på plugget men framförallt så har det legat på SM-tävlingarna de senaste två veckorna och allt runt omkring det. 

Att SM inte gick som min målsättning var tråkigt, men samtidigt ingenting som jag tänker lägga så mycket energi på. Jag vet att förutsättningarna ändrades lite efter att jag satte upp målen i november för ett år sedan, och därför åkte jag dit för att ge allt, men framförallt för att ha roligt och känna glädjen i den sport jag älskar mest. Nu efter SM väntar en liten viloperiod, med lite lugnare, och mysigare träning (fast ändå med kämparglöd) innan skol-SM som är årets sista tävling. Efter det drar sedan grundträningen igång innan det är dax att gå upp en klass, närmare bestämt till D20 i vår (när blev jag så stor???). Men först ska vi avklara en vinter, där målet för mig är att bli assnabb på längdskidor! Som ni vet så hade jag aldrig testat längdskidor som träningsform innan jag flyttade till Hallsberg, nu är det dock något som jag ser fram emot med glädje. Därför ska det bli så roligt med långpass på skidor!





Hoppas ni har det toppen, och myser ordentligt i höstmörkret som börjar smyga sig på!  


Kommentarer
Anonym

Försöker hitta motivationen till just längdskidåkning :) Ska köra lill-Vasan i feb. Dina bilder ser härliga ut.
https://2systrarochenklassiker.wordpress.com


Kom ihåg






Trackback