2015 - November

I November blev det helt klart att jag nu har bytt klubb vid årsskiftet! Jag bestämde mig för några månader sen och jag ser fram emot vårsäsongen och alla tävlingar som jag ska få åka på med OK Tisaren. Varför jag byter klubb är för att jag kommer att stanna kvar i trakterna till hösten sen och därför kändes det naturligt att byta och få ha klubben nära!
 
Denna månad bjöd också på både höstrusk och SM-fest, två tillfällen där man firar att säsongen är över och att vinterträningen börjar ungefär. De båda tillfällen var skoj och bjöd på fina utklädnader och massa skratt!
 
Jag hade även besök av mina föräldrar en helg i Hallsberg där de sov över och så besteg vi Kvarntorp! Jag och Maria åkte skidor i Ånnaboda och njöt av att äntligen få åka på snö igen!
Men det största av allt, under hela året egentligen, var att jag tog körkort. Jag har aldrig varit sp nervös och aldrig tvivlat så mycket på mig själv som jag gjorde under tiden då jag pluggade teori och hade de sista körlektionerna på körkolan. Men det gick ju vägen och jag är otroligt lättad över att ha körkortet avklarat!
 
Bild från NA
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback