2015 - Juni

Juni är nog den månad där det hände mest saker. Treorna hade bal som vi var och kikade på, så otroligt vackra och så roligt att se dem uppklädda och fina! VI tog verkligen vara på den sista tiden med dem innan sommarlovet, grillade och spelade brännboll och umgicks en hel del alla tillsammans. Det var ju även sammandrabbningen där vi förlorade fotbollen men var glada ändå. Under de här dagarna firade vi även Elins 18-årsdag med en mysig stund ute i solen!
 
Innan avslutningsdagen och studenten så hade vi även holgyavslutning där vi orienterade, grillade, frös, myste och hade det skoj. Det avslutades med en stor gruppkram och prisutdelning för åres prestigefyllda TdH!
 
Efter avslutningen började sommarlovet med en resa till FInland & Jukola där jag gjorde mitt bästa stafettlopp ditills i livet. Vädret var varmt och skönt och vägen till tälten var lång. VI kämpade på bra i stafetten och allas humör var på topp! Dagen efter hemkomsten började jag sommarjobbet på HVO centrum där jag blev välkomnad och började min troligtvis svåraste uppgift, att hjälpa de gamla i stan.
 
I slutet av juni kom Alicia hit. Det var otroligt roligt att få hit min andra Turtlehalva på besök och jag njöt verkligen av de dagarna. Vi åt glass i stora lass, tränade och cyklade runt, men framförallt så pratade vi massor och skrattade ikapp allt som vi hade missat. Det var dagar som var guld värda!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback