2015 - December

December var en månad som bara svishade förbi. Vi fick nobelpris av klassens egen nobelkomitté, avslutade mycket skolarbete och så var det en hel del funderingar fram och tillbaka som tillslut löste sig rätt bra! Vi hade även lusse-KM där mitt lag stod som segrare och sen krachade vi alla fina byggen!
 
Hoff ploff så blev det plötsligt dax för julavslutning och tid för att packa inför lovet. Under dagen för julavslutningen så kollade vi på show av esteterna och sen var det dax för innomhus-OL som också är en deltävling i TdH. Efter det hade vi avslutningsmiddag med föräldrarna i matsalen där vissa uppträdde och andra (vi) hade frågesport. Det var också tid för julklappsutdelning och rimuppläsning.
 
Sen åkte vi till mormor och morfar för att fira jul, gick till Storfly och väntade på tomten innan vi åt julbord! Kusinerna var där och kvällen blev toppen! Innan vi åkte hem till farmor och farfar så hann jag träffa Alicia under några timmar, det var välbehövligt och roligt! Sen var det dax för nästa firande, innan vi åkte till min faster för att fira där.
 
Efter allt firande körde jag hela vägen upp till Sälen, innan jag gav pappa ratten och de körde hem igen. Jag stannade kvar hos Filip och avslutade året med att åka en hel del skidor och ha det gött i husvagnen!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback