Stress i vardagen

Idag hade jag en sån här dag när man verkligen måste fokusera och allt måste gå som det ska för att man ska hinna. Det hela började med prov i morse, och från provet till tåget hade jag en kvart på mig för att hinna till naprapaten. När jag klev av tåget sprang jag till ica för att köpa en sallad till lunch innan jag sprang till naprapaten. Väl där så fick jag massage innan jag knäcktes rak igen! Nu kan jag äntligen springa igen utan att vara rädd för smärta, vilket är otroligt skönt! 

Efter naprapaten hade jag 8 minuter på mig till tåget, och när jag kom hem efter att ha stressat i mig salladen på tåget så hade jag 10 minuter på mig till skolan. Och vad jag vill komma med detta, eftersom alla har sånna här dagar och min dag inte är soeciellt intressant, är att det är så otroligt skönt att vi har så nära till allting! Tåget till Örebro tar 18 minuter om man ska göra något som inte finns i Hallsberg, och från stationen till skolan tar det max 10 minuter att gå.
Däremellan ligger också elevhemmet och jag hann in en snabbis på toa också innan skolan väntade idag! Det är alltså otroligt skönt att ha allt så nära, och så blir allting så enkelt! 

Nu väntar testlopp och sen middag med mina kära köksvänner! Hoppas ni har det så skojsigt! 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback