Jobba, jobba, jobba

Jag vet inte varför, men den här sista tiden som jag jobbar nu känns som den tyngsta. Det är antagligen för att jag ser slutet nu, att det endast är åtta jobbpass kvar och att jag ser fram emot att komma tillbaka till Hallsberg igen. Fast först ser jag fram emot en vecka ledigt, en hel vecka utan att behöva tänka på någonting krävande! Då ska jag vila, men också hitta på något roligt. För att bara sitta hemma de dagarna helt själv kommer jag inte att ha så stor glädje av. 

Den här veckan har jag två pass kvar, de allra tyngsta om jag ska vara ärlig. Idag 12-21, och sedan hem för att sova innan jag ska upp och börja klockan 7 i morgon. Eftersom jag är en sån person som behöver mycket sömn, och allra helst 8 timmar/natt så blir det extra tröttsamt eftersom jag inte hinner sova ordentligt. För det tar ett tag att ta sig hem, äta och duscha innan man äntligen kan lägga sig i sängen. 

Men som sagt, det är åtta pass kvar, och jag ska göra mitt allra bästa under de dagarna och kämpa på. I morgon kommer Filip hit och då har jag två lediga dagar med honom, det ska bli himla mysigt! 

Känslan innan ett låångt pass, som sedan går ganska fort i slutändan, och som inte är så tungt som det kändes innan. 


Kommentarer
Anonym

Hahaha, döör - den bilden! ;)


Kom ihåg






Trackback