Swedish League - Åmål

I helgen har jag befunnit mig i Åmål där årets två fösta deltävlingar av Swedish League gick av stapeln. Resan började med en ganska lång väntan i Örebro där jag även vaktade en söt liten (stor) hund innan jag blev upphämtad. Efter att bussens lysen sedan gått sönder kom vi äntligen fram runt 01:00 på natten till huset där vi skulle bo. Det låg väldigt fint vid vattnet och så bodde där även en katt som jag blev vän med.
 
Tävlingarnaunder helgen bjöd på tuffa och långa banor med riktigt mycket stigning. För min del började lördagen med att jag väggade på väg till 6e kontrollen, så resten av banan tog jag väldigt sakta med en lätt panikkänsla i kroppen. Med bättre förberedelser inför söndagen så gick jag i mål med ett stabilt lopp bakom mig som också betyder att jag åter tar mig upp i E1 till nästa deltävling. Slutet gott alltså! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Vad kul att det gick bra för dig i söndags! Och vilken snygg kille du lyckades fånga på bild! ;)

Svar: Tack så mycket! :) Den bilden var för din skull ;)
Johanna Henriksson

mormor

Fina bilder o bra tävling. Kram


Kom ihåg






Trackback