Lång-SM osv

I helgen var det lång SM. Jag hade inga mål eller krav utan skulle bara ta mig runt. Öronen har inte mått så bra och jag kände mig inte helt okej. Så jag tog mig runt kvalet i lugn takt och hade ingen bra dag. I finalen gjorde jag mitt bästa och joggade runt, orienteringen fungerade men det gick inte fort. 

Jag vet inte hur det känns inför helgens medel-SM. Men jag ska göra mitt bästa och hoppas på lite mer kraft i kroppen. Hoppashoppas på att sjukan har lämnat mig ordentligt nu. 

Nu är jag iaf hemma igen efter en kortvecka. Vi har bara haft tre dagar i skolan och skolfoto både med orienteringen och klassen. Annars har det inte hänt så mycket. Lite träning, men inte i den mängd och intensitet jag hade planerat. Nu väntar plugg och packning i morgon och sedan en helg full med orientering, precis vad jag tycker om!

Foto: Ebba Ekman 

Måste säga att detta är världens skönaste gäng! 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback