Njuter av lovet

Här utnyttjar jag lovet till fullo för just det ett lov är, vila. Jag har dock öppnat pluggböckerna och mer lär jag öppna dem innan lovet är slut eftersom jag missat så mycket när vi var i Turkiet och då jag var sjuk. Men det löser sig. 
Just idag har jag nästan bara varit hemma som resten av lovet, och så har tränat precis som de andra dagarna. Men jag och min bror tog oss en liten promenad på en och en halv timme innan lunch. Vi besteg lite "berg" som egentligen är några höjder inte långt från där vi bor och så tog vi en del kort efter vägen som vi gick. 
 
I morgon är det skärtorsdag och då börjar påskhelgen som jag också förknippar med godis, mums. På lördag kommer mormor och morfar och firar påskafton med oss och så ska det orienteras, en helg att se fram emot! 
 
Bjuder på lite bilder från dagen. 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback