Tisdag

 
 
USM alltså, det är alltid en väldigt speciell och härlig stämning på den tävlingen. Man åker ju med sina distrikt och det är en speciell sammanhållning och massor av glädje. Tävlingen första dagen gjorde mig rätt besviken eftersom jag inte sprang så bra som jag ville. Kvällen samma dag när vi gick i ett stort led, alla distrikt på rad, och prisutdelningen och invigningen var väldigt härligt, det fick bort mina besvikna tankar. 
Nästa dag var det långdistans och det blev en betydligt roligare upplevelse även om jag inte alls är nöjd med början så gick slutet betydlig bättre. Kvällen bjöd på prisutdelning, god mat & disco innan det var dax att sova inför söndagens stafett.
USM bjöd helt enkelt på häftig och för mig ny, men brötig terräng. Jag träffade massor av saknat folk och jag hade det riktigt roligt med mitt distrikt som jag nu träffat för första gången på länge. Sedan bjöd tågresan hem på inställda tåg och ett besök i fel men ett trevligt distrikts buss. Nu är jag tillbaka i skolan och vardagen som jag flydde från en helg, men nu är det dax att ta tag i skolarbetet som jag halkat efter lite med. 
hoppas ni har det bra, puss! 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback