Snabba dagar

Jag befinner mig hos mina kära farföräldrar just nu, där jag redan tillbringat två nätter. 
Det har varit två dagar som bara flugit förbi här uppe, och snart, om någon timme är det dax att åka igen. Dessa dagar började med ett restaurangbesök tillsammans med Madde, vi åt jättegod mat och fantastisk efterrätt. Sedan åkte vi hem till henne och pratade massor, det var en mysig och välbehövlig kväll och plötsligt var det dax att traska den korta biten hem till farmor och farfar. 
För att få in så mycket som möjligt så bestämde jag träningsträff med en kompis igår morse. Vi sprang det varv man oftast springer här, som jag inte gjort sedan i våras och jag lär erkänna att jag saknat det lite. Sedan tränade vi även styrka ett tag. Det var en jätterolig stund.

Gjorde mig klar för dagen ordentligt efter träningen och hoppade in i bilen för att få skjuts till en riktigt saknad vän. Vi hade en riktig mysdag och tog massor av kort, åt frukt på silverfat och pratade om allt som hänt sedan vi sågs sist. Skrattade i massor gjorde vi också. En välbehövlig dag som gick på tok för fort, men går tiden snabbt så är det inte så långt tills vi ses igen. 

Nu är det snart tid för att kliva upp ur en av de skönaste sängarna som finns, den jag alltid sover i här och göra mig klar. Frukost ska ätas och vi ska packa ihop innan vi åker för att flytta in i en större lägenhet. Farmor och farfar följer med som flytthjälp och stannar en natt, myys. 
I helgen ska jag också träna, plugga och  även mormor och morfar kommer ner och jag ska packa inför vardagen igen som börjar efter lovet. Det blir en härlig helg och sedan åker jag till Hallsberg igen. Det har varit lite konstigt att inte vara där på en vecka, men snart får jag åka tillbaka. Först ska jag inreda mitt nya rum och mysa med min fina familj i allt flyttkaos. 

Hoppas ni har det bra, puss! 


















Kommentarer
» Tess

Vad härligt det ser ut! :) Kram

Fin blogg :)

Underbara mat bilder!!


Kom ihåg






Trackback