Söndag

Idag är det söndag igen, ännu en helg har gått och jag väntar på tåget igen. Det har varit en bra helg, den gick dock lite för fort men det gör inte så mycket. Jag har sovit 23 timmar totalt, välbehövligt. Vi har ätit god mat, tagit det lugnt och så har vi tjuvstartat julen. Idag har vi tagit fram julpyntet och jag har fått med mig det jag vill ha också. Vi bakade även papparkakor under förmiddagen och det var som vanligt degen som var godast. 

Jag tränade också idag, utforskade staden som jag inte bott i så länge ytterligare och sprang upp på två kullar med massa fin och öppen skog. Utsikten på topparna var fantastisk och man ser över hela staden, hem och ännu längre bort. Det var nog det roligaste och mysigaste passet med mest motivation av mina egna pass jag nånsin tränat när jag tränat själv. Sedan tränade jag styrka vid vårat utegym fram  tills det kom en ambulanshelikopter och landade precis bredvid, då kunde jag inte koncentrera mig längre och sprang hem. 

Sedan har jag packat och tagit det lugnt, det har egentligen inte hänt så mycket den här helgen. Det har varit en välbehövlig hemmamysa helg och nu känner jag mig utvilad och taggad inför veckan. 











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback