22 November

Igår hade vi på olgy SM-fest. Det är en fest som avslut på säsongen efter att alla SM tävlingar varit. Alla klär ut sig och årets tema var att klä ut sig till något som börjar på samma bokstav som sitt eget förnamn. Man fick inte välja själv utan 3orna fixade det. Jag var utklädd till Julius Ceasar, annorlunda men ändå rolig utklädnad. Det blev inte så mycket sömn inatt då som ni kanske förstår så trött är bara mitt förnamn just nu, men det gör inte så mycket.
Det var en riktigt rolig och lyckad kväll, så det var värt att vara extra trött idag. Jag får ju sova inatt istället. 

Igår snöade det också under dagen, och kollar man i kalendern så visar den 22 november idag. Det är sjukt vad fort tiden går. Nyss var det sommar och snart är det vinter, hösten har bara susat förbi. Samtidigt ska det bli väldigt mysigt att börja julpynta, julbaka och köpa julklappar, men det känns som att tiden gått för fort för att det redan ska bli vinter. Nästa helg stannar vi och går på bio och julbakar, vilket ska bli jättemysigt. Så då kanske jag får in julkänslan och så kanske jag börjar förstå att det faktiskt är vinter snart.

Nu väntar kladdkakemys med familjen och så får vi se hur länge jag orkar innan jag går och lägger mig. 


Ha en bra helg! 




Kommentarer

Cool bild!
Sv: nej vad läskigt! Vad är hennes blogg adress/ portfolio ? :)

Svar: Tack! Hon har tyvärr ingen blogg :(
Johanna H

» Zara

Tack för att du delade med dig av din fina berättelse på min blogg!
Ha en fin dag och en god jul (för det är det ju snart :) )
Kram Zara-Sarek


Kom ihåg






Trackback