Väntan

Att vänta alltså, det hörs på ordet, vänta och längta är så långtråkiga ord. Mitt tålamod inför flytten är nog bättre, jag tror det. Fast jag tänker nog inte på så mycket annat just nu, planerar och packar. Jag kan dock lyckas lägga det åt sidan och tänka på annat ibland, det är bra jobbat. Men i helgen tittar också saker fram, det ska tränas lite och något jag längat väldigt, väldigt mycket efter hela sommaren verkar äntligen funka i planeringen också, äntligen. Jag tror att det blir en riktigt bra helg fast i min värld borde det vara lördag nu! Det negativa då är att min värld ibland inte stämmer med verkliheten och jag får snällt ta det lugnt.
I morgon ska vi iaf till IKEA och köpa fler nödvändigheter som ska fylla mina kartonger. Det kommer antagligen också bli onödvändiga saker som när man kommer hem bara blir liggande och man undrar hur de sakerna fick plats i påsarna. En madrass kommer iaf att få följa med därifrån, också en torkställning och en tvättkorg är vad som saknas just nu.
 
Äsch, nu ser jag dubbla bokstäver och jag känner att det blev lite för lite sömn inatt. Så det är nog dax för mig att borsta tänderna och krypa ner i min sköna säng. Godnatt!


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback